از:مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2

به:کلیه مدارس متوسطه دوم

موضوع:  بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی 98-97

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی97-98 و تشکر از مدیران و پژوهش یاران گرامی، به اطلاع می رساند پژوهش سرای رازی مطابق سالهای گذشته از کلیه دانش آموزان صاحب ایده و طرح دعوت می نماید تا در جشنواره  جوان خوارزمی شرکت نمایند. شایسته است مدیران محترم از طریق جلسات شورای دبیران و اولیاء و مربیان و... به اطلاع دانش آموزان برسانند تا حقی از آنها ضایع نگردد.

1-بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی مخصوص دانش آموزان متوسطه دوم می باشد

2-پژوهش یاران محترم فرم ایده نویسی پیوست را در اختیار دانش آموزان صاحب ایده قرار دهند و پس از تکمیل، حداکثرتا تاریخ 10 آبان 97 همراه با فایل  word , Excel فرم مشخصات دانش آموزان و نامه رسمی آموزشگاه به پژوهش سرا ارسال نمایید.( دو فرم 1- ایده نویسی و 2- مشخصات دانش آموز از طریق bbs ارسال می گردد)

3-مشاوره رایگان به دانش آموزان پس از هماهنگی پژوهش یار با سرکار خانم هنرور روزهای یکشنبه (دختران) و دوشنبه (پسران) از ساعت (16 -18:30) ارائه می شود.

4-جهت کنترل بیشتر دانش آموزان پژوهش یار محترم قبل از اعزام دانش آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (ساعت15:30-19عصر) و شنبه (8-12صبح) با شماره تلفن: 32334419 با سرکار خانم هنرور هماهنگ نمایید.

5- شایسته است مدیران محترم فرم ایده نویسی را پس از تکثیر دراختیار کلیه دبیران (در شورای دبیران) و اولیاء (در جلسه اولیاء و مربیان ) در مهرماه قرار دهند.

6-نشانی :خیابان قصردشت - بین چهارراه سینما سعدی و سه راه برق - روبروی کوچه 19 تلفن: 32334419

7-جهت دریافت فرم ایده نویسی و مشخصات دانش آموز به سایت پژوهش سرا مراجعه نمایید. www.shirazrazi.ir

8-آدرس پیام رسان ایتا khshirazrazi 2

9- آدرس سایت جشنواره جوان خوارزمی وزارت آموزش و پرورش: www.kharazmi.medu.ir