از: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز

به: تمامی مدارس متوسطه اول ودوم

موضوع: ثبت نام هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو 95-96

ضمن عرض تبریک سال جدید تحصیلی و تشکر  از کلیه مدیران و پژوهش یاران که در موفقیت دانش آموزان سهم به سزایی داشتند،بدین وسیله نحوه ثبت نام دانش آموزان  درهشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو اعلام  می گردد.

 مواردمهم:                                                                                                                                                              

1-دانش آموزان نهم ودهم وسوم وچهارم دبیرستان می توانند شر کت نمایند

ا- زمان ثبت نام در آزمون المپیاد نانو تا روزیکشنبه 5دیماه95می باشد.

2-تکمیل فرم ثبت نام طبق نمون برگ پیوست(مدارس پس از تکمیل فرم جهت هر یک از دانش آموزان و الصاق عکس به پژوهش سرای رازی ارسال فرمایند.) همه روزه صبح ها از ساعت 8  تا 12   وبعداز ظهرهای یکشنبه ودوشنبه وچهار شنبه 3تا7

3-هزینه ثبت نام هر دانش آموز در آزمون المپیاد پانزده هزار تومان می باشد که به شماره حساب سیبا (4150136269008)  به نام پژو هش سرای رازی واریز نمایند،تا ترتیب ثبت نام در آزمون کشوری از طریق پژوهش سرا صورت پذیرد.

4-به عنوان هدیه به ازای هر یک نفر ثبت نام شده از هر آموزشگاه به مسوول ثبت نام (پژوهش یار) مبلغ هزار تومان پرداخت می گردد.  به طور مثال با ثبت نام 50 نفر مبلغ پنجاه هزار تومان پرداخت می شود.

5- ضمنا قابل ذکر است که هزینه ثبت نام هر دانش آموز در آزمون المپیاد بیست هزار تومان می باشد که در صورت ثبت نام از طریق پژوهش سرا شامل این تخفیف  می گردد. علاوه بر این کلیه مبلغ واریزی به حساب ستاد نانو ریاست جمهوری و مسوول ثبت نام در مدارس و پژوهش سرا واریز می گردد و پژوهش سرا در این مورد نقش رابط این ستاد در استان دارد.

6- منابع المپیاد (کتاب) جهت شرکت در هشتمین المپیاد نانو در پژوهش سرای رازی ناحیه 2 شیراز  موجود می‌باشد.

7- برای دانش آموزان ثبت نام شده  در بهمن ماه کلاس برگزار می نماییم .

 دختران  پنج شنبه ها -10تا12 وپسران چهارشنبه ها 4تا6 شروع کلاس هفته اول بهمن ماه.